uçurumun kenarı'

dinliyorum uzunca bi süre ne söylediğini anlamaya çalışıyorum bir şeyler mırıldanıyor ,istemediğini söylüyor ve korktuğunu
anlayamıyorum ne söylediğini
bekliyorum uzunca bi süre
artık hiçbir şey hissetmediğini ve yenik düştüğünü anlıyorum çıkan hırıltılı sesten
soğuktan kulaklarımı hissetmiyorum ve ellerim buz kesmiş içimin sıcaklığına rağmen
denizin kıyıya vurup tekrar birbirine karışma sesini dinliyorum
bi kaç martı geçiyor göz hizamdan
üşümüş bedenime rağmen dinlemeye çalışıyorum gelen sesi
gitmek istediğini söylüyor
esen rüzgarda saçlarım savruluyor gökyüzüne
dört beş tel yüzüme düşüyor
bu hissiyatı sevdiğimi düşünüyorum kısa bir süre
yaşayacaklarım canlanıyor sonra zihnimde
özleyeceğimi düşünüyorum
ama ses en içten bağırıyor bu sefer
o sessizliğe rağmen kulaklarımı tıkıyorum
duymak istemiyorum
beni zorluyor git gide
adım atmak istemiyorum
.
soğuk bedenimi okşayan, bedenimden daha soğuk suyu
hissedebiliyorum


Yorumlar

Popüler Yayınlar